onsdag 17 januari 2007

Parent Swap - Terence Blacker


"Someone was there to wake me,
showed what was false and what was true,
Turned on the light -illumination!
Ain't what you think, it's what you do'.

Det känns verkligen lite som Ben "Dead Famous" Elton meets Jaqueline Wilson... Och alla som känner mig vet att jag fullkomligt älskar Dead Famous, det måste vara den bästa tv-såpan någonsin! När den fick deckarakademins pris för bästa översatta deckaren 2003 kände jag det finns en uppenbar rättivsa! Så när jag började kände jag att detta kommer bli en kort men härlig bekantskap och alla mina löften infriades, ibland blir man bara så glad... Kunde ha varit fler listor, lite smartare upplösning och inte så förvirrad men practise make perfect, jag ser fram mot nästa... Och som de säger i alla bra böcker:

God bless the queen!

Inga kommentarer: