torsdag 1 februari 2007

LBD - Bara för tjejer...


Les Baminos Dangeuses, riktigt rolig för en gång skull har jag lyckats hitta något som får mig att känna mig glad... Lite som Rennisons Georgia Nicholson fast lite mer normal kanske därför som hon alltid vinner i längden, spelar ingen roll hur många böcker om knasiga tonåriga tjejer de gör, hon är drottningen över dem alla...

Dock tyckte jag faktiskt om den, de gjorde någonting, att anordna en rockkonstert är inte det lättaste och de klarade det med stil, jag är nästan förvånad att inte Disney har köpt rättigheterna till den och gjort en riktig high school film med lycklig slut... Men Grave Dent lyckas faktiskt få den att inte bli så där sötsliskig som det oftast blir mot slutet, alla kan inte få alla så är det bara och det gillade jag!

Inga kommentarer: